Experiența utilizatorului în cazul magazinelor online este esențială pentru a genera conversii. Toate activitățile pe care le desfășori pentru a îmbunătăți această exeperiență de cumpărare trebuie să ghideze utilizatorul pe un website, astfel încât percepția lui despre tine să fie una pozitivă.
Cele mai importante modalități care te ajută să crești vânzările online sunt navigarea facilă, procesul operațional intuitiv, designul și elementele care să valorifice activitatea website-ului.
În ultimii ani, experiența de cumpărare este noua prioritate pentru companiile care vor să fie relevante în comerțul online. Motivul principal este că utilizatorii își doresc mai mult decât un simplu produs. Își doresc un proces complet, care să le faciliteze achiziția. Iar statisticile confirmă acest lucru, un studiu recent relevând faptul că 86% dintre cumpărători sunt dispuși să plătească mai mult pentru o experiență de cumpărare impecabilă.
Eforturile pentru îmbunătățirea experienței de cumpărare este una benefică pentru afacerile online, deoarece astfel de activități contribuie la creșterea vânzărilor online. Specialiștii în comerțul electronic confirmă și ei că prioritizarea experienței de cumpărare este cheia către dezvoltarea afacerii.
Descoperă în continuare 9 modalități de creștere a vânzărilor online!