Dacă ai o afacere, probabil că știi deja prea bine cât de important este marketingul pentru a ajunge la cumpărătorul potrivit pentru produsele sau serviciile tale.
Odată cu adopția tot mai crescută a mediului online și cu aproximativ 90% din populația României cu acces la internet, marketingul se mută la rândul său în spațiul online. De aceea, dacă vrei să îți asiguri succesul în viitor și să vezi o creștere a vânzărilor pentru afacerea ta, va trebui să părăsești metodele clasice de promovare și să adopți o strategie performantă de marketing online.
Dacă vrei să știi ce înseamnă să faci marketing online, cum poți realiza o campanie și care sunt cele mai bune metode pentru business-ul tău, te vom ajuta cu un ghid complet de marketing online. Ceea ce vei descoperi mai jos este aplicabil fie că vrei să-ți deschizi o afacere nouă în viitorul apropiat sau ai deja una.
Dacă ești deja un membru al comunității de business OLX, știi deja că suntem dedicați să ajutăm atât antreprenorii la început de drum cât și pe cei doritori să-și avanseze afacerea. Iar ajutorul nostru nu se rezumă doar la ghiduri informaționale. Dacă vei începe să vinzi pe OLX, vei putea să-ți popularizezi ofertele către un public de peste 14 milioane de utilizatori lunari. Pachetele noastre de promovare a anunțurilor sunt personalizabile pentru a se potrivi obiectivelor tale. În plus, pentru că știm că marketingul tău este atât de bun pe cât este oferta ta, îți oferim livrare gratuită și comisionul de 0% pe vânzări, pentru a te asigura că rămâi competitiv.
Începe să vinzi cu OLX și îmbunătățește-ți oferta și vânzările!
Iar, dacă vrei să-ți îmbunătățești pe cont propriu prezența în online, iată ce trebuie să știi despre cum se realizează o campanie de marketing online:
Ce este marketingul online?
Prin marketing online înțelegem un set de practici prin care poți folosi rețelele de internet și canalele specifice pentru a-ți promova produsele, serviciile sau afacerea către potențiali cumpărători. Acesta presupune să realizezi conținut informat de o serie de metrici și optimizat pe baza unor metodologii specifice, pentru a atrage, converti și ghida clienții spre o achiziție.
Ce nu este marketing online?
Deși, la prima vedere, ai putea considera marketingul online ca fiind o extensie sau mutare a metodelor clasice de marketing pe internet, adevărul este că acesta nu se reduce doar la atât. Deși construiesc pe metodele mai vechi de promovare și publicitate, strategiile de marketing online s-au dezvoltat pentru a se potrivi cu noul mediu informațional, împreună cu sale canalele specifice de comunicare și metodele metodele de interacțiune.
O altă confuzie frecventă este cea dintre marketing online și publicitatea pe internet. Pe scurt, dacă marketingul presupune sau include metodele de publicitate, acesta nu se reduce doar la atât. În mod similar, acesta nu este nici o simplă metodă de promovare online, ci reprezintă o abordare completă care îți informează și modelează prezența în online, cât și percepția clienților asupra brandului tău.
Pe scurt, deși prin marketing online, vei avea obiective similare cu cele ale unei campanii publicitare sau de promovare, mai mult ca sigur că nu te vei reduce doar la atât și nici nu le vei urmări în aceleași feluri.
Marketing online vs. marketing digital
Chiar dacă ai înțeles cum diferă marketingul online de cel tradițional, diferența dintre marketing online și marketing digital este mult mai nuanțată.
Cel mai simplu mod de a le diferenția este prin faptul că marketingul digital funcționează în medii electronice mult mai variate și încorporează mai multe canale, de la cele pe care le poți considera ca fiind mai vechi decât internetul (radio sau televiziune), până la unele noi, dar care merg mai departe decât canalele web, precum aplicațiile mobile și integrarea cu platformele informatice similare. Spre exemplu, dacă dezvolți o campanie de marketing prin intermediul SMS-urilor sau prin integrarea cu platforme mobile, aceasta se va încadra în marketing digital.
Aceste două metode de marketing au și o plajă largă de strategii și metode unde se suprapun, dar o strategie de marketing online va fi mult mai axată pe prezența în online și pe modalitățile de a-ți crește vizibilitatea, popularitatea și conversiile pe platforme web.
Ce avantaje aduce marketingul online?
Acestea sunt principalele avantaje aduse de implementarea unei campanii de marketing online pentru afacerea ta:
- Metodă rentabilă de promovare – Comparativ cu metodele tradiționale de promovare și publicitate (reclame prin TV, radio sau prin bannere fizice), marketingul online este mult mai rentabil, ajungând la un public mai larg și fiind realizabil prin metode ieftine și chiar gratuite în anumite cazuri.
- Targetare mai bună – În marketing online, va trebui să-ți bazezi segmentele de audiență țintă în funcție de date demografice, interese și comportamente pentru a personaliza mesajele către clienți și a optimiza ratele de conversie și loializare.
- Abordare flexibilă – Gama mai largă de date, analitici și instrumente dedicate îți oferă oportunitatea de a dezvolta o abordare flexibilă și personalizată pentru specificul și stadiul afacerii tale.
- Scalabil – O campanie de marketing online nu îți va permite numai să ajungi la un public larg cu resurse limitate, ci să și dezvolți continuu abordările pentru a le armoniza cu evoluția obiectivelor tale.
- Posibilitate de monitorizare – Comparativ cu metodele mai vechi de marketing, unde rezultatele unei campanii deveneau clare după o perioadă îndelungată, în marketing online, vei putea accesa date în timp real pentru a monitoriza și a diagnostica în mod constant performanța campaniei tale.
Aceste cinci puncte sunt ariile unde marketingul online este pur și simplu superior metodelor tradiționale cât și celor curente în spațiul offline. Dar, pentru a te asigura că ai o campanie performantă, va trebui să știi cum se implementează în mod adecvat.
Cum se face marketingul online?
Îți vom oferi pașii esențiali pentru orice abordare și campanie de marketing online și pe care trebuie să-i bifezi indiferent de ce strategii alegi sau ce nevoie are afacerea ta.
1. Găsește-ți audiența
Primul pas în orice efort de marketing online este reprezentat de găsirea audienței potrivite pentru ceea ce ai de oferit. Iar modul în care vei face asta este prin studiu de piață și prin segmentarea audienței.
Întrebările pe baza cărora îți segmentezi audiența și piața sunt:
- Cine este clientul ideal? – Stabilești asta prin statistici, interviuri, chestionare sau alte metode de cercetare de piață
- Ce obiective are clientul tău? – Întreabă-te care sunt provocările întâlnite și ce poți face pentru a-l ajuta.
- De ce se confruntă cu aceste provocări? – Vei analiza care este contextul obiectivelor și provocărilor clienților tăi și de ce ești tu cel ce le va oferi soluția
- Cum îți prezinți produsele sau serviciile? – Mai exact, va trebui să răspunzi la cum poți stimula clientul ideal să graviteze spre oferta ta
Odată ce ai răspuns la aceste întrebări, vei avea un profil al clientului (sau mai multe profiluri ale clienților) pe baza căruia vei putea merge mai departe în planificarea planului de marketing online.
2. Stabilește obiective „SMART”
Orice plan de marketing online are nevoie de niște obiective bine stabilite, pe baza cărora să poți măsura performanța campaniilor tale. Pentru a te asigura că obiectivele tale îndeplinesc aceste cerințe, urmărește șablonul „SMART” pentru un obiectiv: Specificitate, Măsurabilitate, posibilitatea de a fi Atins, Relevanță și dependență de Timp.
În general, indicatorii de performanță (key performance indicators sau KPIs) sunt exemple bune de obiective sau metrici fiabile pentru obiectivele tale.
3. Alege canalele de promovare potrivite
Canalele de promovare sunt modalitățile principale prin care îți vei prezenta mesajele și conținutul. Acestea trebuie nu numai să se potrivească cu audiența vizată, cât și cu abordările alese. Poți împărți canalele de promovare și comunicare în trei tipuri, fiecare cu condițiile și rezultatele specifice: canale de promovare deținute de tine (tot ce presupune comunicarea prin platforma afacerii tale), canale de promovare plătite (oriunde trebuie să plătești pentru listare sau prezentarea conținutului) și canale de promovare câștigate (acele canale unde poți obține popularitate și un public printr-o abordare de succes).
În mod ideal, va trebui să ai o prezență și o vocalitate bune prin toate acestea, chiar dacă, spre exemplu, canalele plătite vor crește costurile campaniei tale.
4. Dezvoltă un plan de marketing online
Dacă ai ajuns aici, probabil că deja ai niște date esențiale legat de cine este receptorul tău și cum vei ajunge la acesta. Ce rămâne este să afli cum să-ți transmiți mesajul și să-ți organizezi strategia de marketing online.
Pentru asta, va trebui să compari cele mai eficiente inițiative de marketing online, fie dacă le-ai implementat tu, fie că au fost realizate de competiție, și să alegi o strategia de conținut care ți se potrivește cel mai bine. Un mod bun de a stabili care e strategia cea mai bună este plecarea de la un punct unic de vânzare sau USP (unique selling point). Strategia ta de conținut va trebui să prezinte USP-ul tău cel mai bine.
Acest proces, împreună cu punctele precedente vor forma planul tău de marketing online.
5. Creează conținut atrăgător
Vine momentul implementării planului tău prin conținut de înaltă calitate și atrăgător pentru publicul tău țintă. Chiar dacă ai toate datele necesare pentru a-l realiza, asta nu înseamnă că nu va trebui să depui efort și resurse pentru a face o treabă bună.
O greșeală frecventă pe care mulți o fac, chiar dacă au segmentat corect piața și au ales canalele și strategiile de conținut corecte, este să le vorbească clienților țintă, în loc să vorbească cu clienții țintă și asemenea lor.
Pe scurt, conținutului tău nu trebuie să fie doar pe gustul audienței ci și pe o „limbă” înțeleasă de aceștia. Astfel, nu numai că clienții tăi se vor identifica cu afacerea ta, ci vor simți și că ai deschis un dialog cu ei.
6. Măsoară și analizează rezultatele
Odată ce ai început o campanie de marketing online, vei avea și date despre performanța acesteia. În funcție de strategia ta și de obiectivele tale, va exista un moment propice pentru a evalua rezultatele eforturilor tale, dar asta nu înseamnă că nu va trebui să urmărești constant ceea ce se întâmplă cu marketingul online al afacerii tale.
Ca atare, ține un ochi pe metrici și realizează atât măsurători pe termen mediu și lung, cât și pe termen scurt pentru campania ta de marketing online, pentru a nu fi surprins de trend-uri neașteptate.
7. Rafinează și reiterează
Desigur că nu va trebui doar să măsori performanța în timp real, ci și să îți rafinezi abordarea în funcție de datele obținute. Iar, dacă strategia ta a fost performantă, va trebui să o reiterezi, dar nu fără să o urmărești și să cauți inovații.
Rafinarea unei strategii va presupune doar schimbarea, mereu făcută cu grijă și cu suportul în date, a abordării și nu a elementelor de bază ale planului tău, cum ar fi obiectivele sau clienții țintă.
Aceștia sunt pașii pentru a dezvolta un plan de marketing online și conținutul necesar, și apoi pentru a-l derula în mod eficient. Iar, dacă vrei să știi care sunt strategiile și metodele concrete prin care poți implementa acești pași, îți vom oferi 12 din cele mai eficiente abordări în marketing online.
12 metode de marketing online care funcționează în 2024
Îți vom prezenta 12 metode populare care au avut și vor continua să aibă succes și în viitor în marketing online. Nu toate se vor potrivi afacerii, obiectivelor sau audienței tale, și , chiar dacă se vor potrivi, tot va trebui să le adaptezi și să le dezvolți într-un mod propriu. Totuși, această gamă de strategii rămâne „trusa” ta esențială pentru marketing online:
1. Marketing prin conținut
Conținutul va reprezenta baza oricărei campanii de marketing online, indiferent de ce obiective sau oferte ai. Ca atare, realizarea lui se va reflecta direct asupra imaginii afacerii tale și va construi brandul tău. Calitatea conținutului este esențială, dar vei mai avea nevoie de ceva: conținutul tău trebuie să ghideze cititorul spre o conversie setată de tine. Altfel spus, va trebui să transforme cititori sau utilizatori în clienți, mergând de la interacționare la conversie, prezentându-le oferta ta, arătându-le cum răspunde așteptărilor și nevoilor acestora, și îndemnându-i să cumpere.
2. Optimizarea pentru motoarele de căutare (SEO)
SEO (Search Engine Optimization) reprezintă o serie de metode de optimizare a conținutului tău pentru a putea urca în rezultatele de căutare în diferite motoare de căutare. Ca atare, o strategie SEO este obligatorie pentru orice tip de conținut creezi.
SEO presupune mai mult decât utilizarea termenilor potriviți sau a cuvintelor cheie targetate. Va trebui să stabilești și să răspunzi la intenția de căutare, oferind conținut lizibil și atotcuprinzător. Altfel spus, trebuie să respecți cele două standarde pentru conținut: așteptările potențialilor clienți și standardele motoarelor de căutare.
3. Marketing online prin PPC
Pay per click (PPC) marketing reprezintă o metodă plătită de popularizare a conținutului propriu, în cazul căruia vei „licita” pentru anumite cuvinte cheie de relevanță mare pentru oferta ta. Dacă „deții” cuvintele cheie, conținutul tău va apărea printre primele rezultate pentru acele căutări, dar cu eticheta de conținut sponsorizat.
Majoritatea canalelor de promovare au metode tip PPC de marketing, dar PPC-ul prin Google Adwords este canalul principal.
4. Reclame display
Marketingul online prin reclame display reprezintă o altă metodă plătită populară de a-ți prezenta oferta online. Aceasta presupune să cumperi spațiu pe alte domenii online pe care prezinți bannere, reclame animate sau chiar scurte videouri cu oferte targetate pentru utilizatori.
Reclamele display sunt un mod bun de retargetare a clienților inactivi despre care deții deja date. Spre exemplu, dacă un client nu a realizat o achiziție (sau orice alt tip de conversie), reclamele display de pe alte domenii îi pot servii drept reamintire. Sau, dacă acesta nu a cumpărat de la tine, deși și-a manifestat intenția (a adăugat produse în coș sau la favorite, a ținut un tab de produs deschis), o reclamă display îi poate prezenta o schimbare sau o ofertă temporară (reduceri, aprovizionarea stocurilor), care-l vor convinge să realizeze achiziția.
5. Marketing pentru motoarele de căutare (SEM)
SEM (Search Engine Marketing) reprezintă totalitatea de abordări (plătite sau neplătite) prin care îți optimizezi conținutul pentru a atrage traficul maxim prin motoarele de căutare. Atât elementele de SEO, cât și cele de PPC și marketing online plătit fac parte dintr-o strategie SEM, dar aceasta nu se reduce la atât.
Dimpotrivă, marketingul pentru motoarele de căutare armonizează metodele gratuite cu cele plătite, oferind un plan complet și eficient.
6. Social media marketing
Rețelele de social media îți oferă oportunități de marketing online atât prin metode organice (prin câștigarea traficului și viralizare) sau prin metode plătite (postări sponsorizate pentru utilizatori targetați). Indiferent de opțiunea aleasă, prezența pe rețelele mari de social media (Instagram, Facebook, TikTok și, posibil LinkedIn, dacă ai o afacere cu un model B2B) este obligatorie, considerând că utilizatorii de internet petrec în media 2.5 ore pe zi pe acestea.
În plus, social media este și spațiul în care îți poți dezvolta cel mai ușor o imagine puternică de brand, pentru că acestea permit o comunicare organică și „la același nivel” cu utilizatorul. Pe scurt, prezența pe social media este obligatorie pentru orice plan de marketing online.
7. Marketing online prin email
Marketingul online prin emailuri rămâne o modalitate populară în prezent, cât și în viitor. Iar, motivul este simplu: funcționează. Spre exemplu, dacă rata de accesare (CTR) pentru site-urile dintr-o pagină de rezultate este undeva între 2.6% și 3%, pentru emailuri este între 45% și 60%.
Deci, creează un newsletter potrivit și targetat, invită vizitatorii site-ului să se aboneze, oferindu-le un beneficiu la înregistrare, cum ar fi un cupon de reducere sau livrare gratuită, și apoi trimite-le oferte potrivite prin email.
8. Video marketing
Se estimează că peste 90% de businessuri folosesc videouri în planul lor de marketing online și până la 98% din marketeri consideră partea de video ca fiind o strategie integrală. Există un motiv pentru care video marketingul este atât de popular și important pentru profesioniști – datele arată că până la 33.33% din activitatea pe internet este consumul de material video și până la 84% din utilizatori au cumpărat un produs după ce au urmărit un video.
Chiar dacă o strategie bazată pe conținut video este și va deveni tot mai importantă, va trebui să te asiguri că produci materiale de calitate, aliniate cu imaginea ta și care pot să convingă potențiali clienți să te urmărească și să realizeze și o achiziție.
9. Marketing afiliat
Marketingul afiliat, câteodată denumit și marketing online prin referire, reprezintă o metodă de a atrage trafic și de a-ți crește clientela prin intermediul companiilor de afiliere. Acestea realizează conținut afiliat, căruia îi atașează un link către domeniul tău. Astfel, vei avea un flux constant de utilizatori noi și doritori să cumpere, fără să te ocupi direct de realizarea conținutului. Totuși, va trebui să plătești un comision pentru fiecare utilizator care ajunge la tine prin linkul de afiliere.
Secretul succesului cu marketingul afiliat stă în găsirea unui partener care îți poate oferi trafic constant și creșterea conversiilor, la un comision sustenabil. Ca atare, va trebui să ai și un plan de afaceri bine pus la punct, cu buget constant alocat către marketing.
10. Optimizarea interfeței și experienței utilizatorului
UI (User Interface) și UX (user experience) sunt două arii în care merită să îți optimizezi platformele unde ai o prezență în online. Acestea pot îmbunătăți călătoria cumpărătorului, crescându-ți conversiile. Chiar dacă aceasta nu este o metodă de marketing online prin conținut, optimizarea UI/UX va rezulta și într-o opinie mai bună în cazul clienților, fie că sunt noi sau recurenți.
11. Optimizarea ratei de conversie
Optimizările interfeței și a experienței de navigare sunt două strategii din gama largă cunoscută sub numele de conversion rate optimization (CRO). După cum o indică și numele, CRO-ul presupune să eficientizezi modalitățile în care conținutul tău ghidează utilizatorul spre o achiziție, abonare sau orice altă interacțiune pe care o consideri ca fiind conversie. Optimizarea ratei de conversie are două unghiuri: transformarea cât mai rapidă și eficientă a unui vizitator în client și fidelizarea unui client inițial pentru conversii recurente.
12. Influencer marketing
Influencerii nu sunt doar creatori de conținut populari, ci și personalități cu care se identifică o comunitate largă. Dacă găsești un influencer potrivit pentru imaginea și publicul tău în online, este o decizie naturală să propui un parteneriat. Reclamele sau parteneriatele online cu influenceri pot atrage membri noi și pot îmbunătăți imaginea brandului în mod organic, fiind și o modalitate de a adopta și de a crește o comunitate online existentă.
Marketingul online în parteneriat cu influenceri oferă o relație mutual benefică în care creșterea lor poate aduce mai mulți clienți, iar oferta ta le poate consolida credibilitatea și imaginea.
Instrumente de marketing online de care ai nevoie
Dacă vrei să începi să-ți dezvolți un plan de marketing online și să aplici metodele și strategiile pe care ți le-am oferit, vei avea nevoie de instrumente dedicate. Iată câteva dintre cele mai apreciate instrumente apreciate de marketeri:
- Email marketing & automatizare: Mailchimp, Sendinblue
- Social media marketing: Hootsuite, Buffer
- SEO: Ahrefs, SEMrush
- Marketing PPC: Google Ads, Facebook Ads, Instagram Ads, TikTok Ads, LinkedIn Ads
- SEM: Google Ads, Bing Ads + instrumentele de SEO și PPC
- Evenimente online: Zoom, WebinarJam
- A/B testing și optimizare web: Google Optimize, Optimizely
- Marketing de conținut: WordPress, HubSpot
- Analitici web: Google Analytics
- CRM (managementul relației cu clienții): HubSpot CRM
- CMS (sisteme de manageriere a conținutului): WordPress, Drupal
- Marketing afiliat: Amazon Associates, ShareASale
Greșeli de evitat în marketing online
Există și o serie de greșeli foarte frecvente pe care ar trebui să le eviți pentru a te asigura că planul tău de marketing online își atinge obiectivele stabilite:
- Uiți de utilizatorii de smartphone-uri – majoritatea utilizatorilor vor accesa platforma ta de pe un smartphone sau o tabletă. Asigură-te că interfața ta este phone friendly, se adaptează bine și funcționează rapid.
- Site-ul tău se mișcă încet – Gândește-te de câte ori ai renunțat la o achiziție pentru că site-ul de pe care cumpărai se încărca prea încet. Nu vrei să fii în aceeași poziție. Optimizează-ți platforma și garantează o experiență continuă și de înaltă calitate.
- Nu oferi promoții – Reducerile sunt un mod rapid de a motiva clienții să se aboneze la newsletterul tău sau chiar să facă o achiziție (sau să crească valoarea medie a achiziției). Dacă le folosești în mod ingenios, promoțiile vor fii niște metode utile de fidelizare.
- Nu ai propriul blog – clienții tăi trebuie să găsească undeva conținutul tău, iar un blog asociat platformei tale este modul prin care o va face. Să ai un blog personal este recomandat și din punct de vedere SEO, ajutându-ți domeniul să crească și să atragă trafic.
- Nu ești atent la ROI – ROI-ul sau rentabilitatea investiției tale este la fel de importantă în marketing online cum este în orice altă decizie de business. Desigur că vizibilitatea și popularitatea sunt importante, dar asigură-te că acestea rezultă și în creșterea profitului.
- Ai o rată de conversie redusă – Verificarea ratei de conversie este mod de a verifica dacă ROI-ul unei strategii este bun. Pe scurt, un plan bun de marketing online trebuie să rezulte nu numai în trafic crescut, ci și în conversii mai multe și mai frecvente.
- Nu ai un USP stabilit – Punctul de atracție unic pentru oferta ta este centrul oricărei strategii de marketing, fie acesta online sau nu. Dacă nu știi de ce produsul tău merită cumpărat și în ce fel este competitiv, vei avea o campanie neconvingătoare.
- Nu-ți îmbunătățești oferta – Marketingul tău va fi atât de bun pe cât o permite produsul sau serviciul marketat. Faptul că marketingul reprezintă factorul decisiv în vânzări poate fi valid, dar să vinzi doar prin imaginea de brand și comunicare reprezintă un mit dăunător pe termen lung.
- Te bazezi pe o singură strategie – Chiar dacă ai găsit strategia cu cel mai bun ROI, care își atinge obiectivele, nu înseamnă că te poți limita la aceasta. Dacă ai o abordare holistică și multivalentă, vei avea o creștere menținută, continuă și vei rezista trendurilor de scurtă durată.
- Ai o înțelegere restrânsă pentru marketing online – Similar cu punctul precedent, dacă prin marketing înțelegi doar publicitate, trafic, sau orice altă metrică singulară, șansele sunt că vei vedea rezultate reduse și îndoielnice.
- Nu vorbești pe limba clienților tăi – Amintește-ți regula de bază a comunicării în online: nu trebuie să le vorbești clienților tăi, ci să vorbești pe înțelesul lor. Asta presupune să știi și „limbajul” acestora, cât și modurile lor de a se raporta la ceea ce le oferi.
Platformele marketplace și marketingul online
Poate te întrebi cum se poate integra o platformă marketplace într-un plan de marketing online. Răspunsul este simplu – dacă începi să vinzi pe una dintre cele mai populare platforme marketplace din România, îți vei îmbunătăți prezența online, vei avea acces la metode ieftine de promovare plătită, vei crește o comunitate fidelă de cumpărători și nu numai.
Spre exemplu, odată ce te alături comunității de business OLX, vei avea metode de promovare personalizabile care pot răspunde obiectivelor și ofertei tale, obținând și deschiderea spre un public potențial de peste 14 milioane de utilizatori lunari.
În plus, îți asiguri prezența în online printr-o pagină proprie de vânzător, îmbunătățindu-ți și SEO-ul prin intermediul domeniului OLX. Mai mult de atât, dacă reușești să răspunzi căutărilor utilizatorilor de pe marketplace, vei avea și o rată de conversie mai bună, pentru că cei ce caută pe OLX au intenția clară de a realiza și o achiziție. OLX îți permite să-ți asociezi și platforma proprie cu pagina de vânzător, pentru a te ajuta că vizibilitatea crescută se traduce și în accesări mai multe pe propriul domeniu.
Și pentru că știm că oferta proprie și un preț competitiv sunt esențiale în marketplace online, dacă vinzi pe OLX, poți accesa și livrări gratuite pentru produsele comandate de clienții tăi, fără a impune vreun comision pe achiziții.