“struguri”: cel mai căutat cuvânt cheie în luna august
”Struguri” a fost cel mai căutat cuvânt-cheie în luna august în platforma OLX, comparativ cu restul anului. Află ce alte cuvinte au ajuns în top 10 și cum să te adaptezi oferta la căutările utilizatorilor.
Care au fost cele mai căutate cuvinte cheie din august în România?
“struguri”, “prune” și “culegator porumb”. Acestea au fost cele mai căutate 3 cuvinte cheie în luna august, comparativ cu restul anului. “struguri”, de exemplu, a înregistrat un volum de căutări cu aproape 590% peste media ultimelor 12 luni.
Asta înseamnă că acest cuvânt cheie, care avea o medie de 3.300 de căutări lunare, a avut o performanță de 5,9 ori mai mare în august, adică aproape 16.500 de căutări. Dar există multe alte schimbări care merită evidențiate.
În lista cuvintelor-cheie care au înregistrat o creștere mai accentuată se regăsesc și subiecte legate de soluții de încălzire, precum “sobe teracota”, “lemne de foc “, “calorifere”, sport, precum “nike air force 1” și tehnologie, fiind “iphone 12 pro” unul dintre principalele exemple.
Puțin mai jos pe lista celor mai căutate cuvinte-cheie, dar în continuare în creștere, se află mai ales cuvinte-cheie legate de tehnologie, cum ar fi “iphone 12 mini”, “s21 ultra”, “samsung 21” sau “PS5”. Termeni legați de servicii precum “birou”, “instalator”, “part time” și diverse precum “tabla cutată” închid lista cuvintelor-cheie în creștere.
De ce este important să cunoaștem cele mai căutate cuvinte cheie?
Evaluarea listei celor mai căutați termeni de căutare reprezintă baza pentru elaborarea unor strategii de marketing și de afaceri eficiente. Aceste informații îți permit să știi în mod obiectiv ce caută cel mai mult potențialii clienți în fiecare lună și să iei în calcul ajustările necesare afacerii tale pentru a răspunde cerereii existente. Prin urmare, acestea reprezintă punctul de plecare pentru căutarea de furnizori, orientarea eforturilor de dezvoltare și revizuirea gamei de produse actuale.
Pe de altă parte, cunoașterea celor mai căutate cuvinte-cheie este esențială pentru a optimiza conținutul digital, cum ar fi site-ul web, marketingul prin e-mail, rețelele sociale și magazinul online. De exemplu, un brand din domeniul vinului poate consolida descrierile produselor pentru a include cuvintele-cheie cele mai căutate în zona dumneavoastră. În acest fel, atunci când clienții le caută în motoarele de căutare, este mai probabil ca aceștia să le găsească site-ul web sau magazinul online.
De asemenea, este important să se distingă ceea ce sunt creșterile sezoniere, cum ar fi temele legate de vinurile care rezultă din apropierea sezonului de recoltare sau revenirea la cursuri, de creșteri structurale. De exemplu, cuvântul-cheie ” trotinetă electrică” sau ” smartwatch”, ambele cu creșteri importante, dar mai mici decât cele din capul listei, dezvăluie o tendință importantă care se poate menține pe parcursul mai multor luni.
OLX Business, informații relevante pentru a crește afacerea ta online
OLX nu este doar cea mai mare platformă de anunțuri, cu peste 14 milioane de utilizatori activi, ci este și un partener pentru brandurile de toate dimensiunile care doresc să crească eficient în online. Pentru aceasta, este necesar să dispună de informații corecte, relevante și actualizate. Contați pe OLX Business pentru a vă oferi cele mai importante date pentru strategia digitală – inclusiv acest raport lunar cu cele mai căutate cuvinte cheie.