Cu atât de multe metode, strategii și instrumente pe care le poți utiliza în eCommerce, devine din ce în ce mai dificil să ții pasul cu ce este bine și ce nu să aplici pentru a evita eventualele riscuri in afaceri online. Deseori se poate întâmpla să omiți chiar acele aspecte evidente, care au devenit astfel cele mai comune provocări ale antreprenorilor digitali.
Pe măsură ce vânzările pe platforme încep să crească și afacerea să se dezvolte, șansele să te confrunți cu riscuri în afaceri online cresc semnificativ. Studiile recente sugerează că o greșeală precum întârzierea timpului de încărcarea unei platforme cu o secundă are un impact semnificativ în vânzările unei platforme de comerț online. Evită astfel de greșeli cu un plan bine pus la punct, care urmărește fiecare aspect al afacerii tale online.
Iată 5 greșeli primordiale pe care ar trebui să le eviți pentru a atenua eventuale riscuri in afaceri online.
Fie că ești la început, sau deja ți-ai dezvoltat o afacere solidă și îți dorești să te dezvolți, este important să dai atenție tuturor detaliile care se pot transforma chiar și în cele mai mici riscuri pentru afacerea ta online. De cele mai multe ori, acelea sunt detaliile care pot atrage sau îndepărta potențialii tăi clienți.
Astfel, rezultatele pe care le vei obține vor fi direct proporționale cu eforturile pe care le faci pentru a păstra procesul de achiziție cât mai clar, în gestionarea recenziilor negative și interacțiunea pe care o ai cu clienții, în oferirea valorii echitabile pentru ceea ce oferi, cât și în respectarea legilor comerțului electronic. Cel mai important, cu cât ai un plan mai flexibil în privința canalelor de vânzare, cu atât vei fi mai eficient atunci când o platformă încetează să mai dea rezultate, pentru că te poți concentra repede pe o alta pe care deja ai notorietate în rândul publicului tău țintă.
Pentru a descoperi mai multe despre cum poți optimiza vânzările afacerii tale online și evita să aplici metode care nu mai funcționează în contextul actual, abonează-te la resursele OLX Business Hub.